Autor Tema: Nazad na Hondu  (Posjeta: 1960 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline don vito

  • ****
  • Postova: 1311
  • plavu crtu
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #30 : 09 Svibanj 2019, 21:34:01 »
od malena se uči i dresira :lol:
nemamo ništa,ostala samo plava crta

Offline stalker

  • *
  • Postova: 1390
  • Honda NC750XDG / Hyosung MS3-250 / Gilera Stalker
    • ABYSS diving & water sport center
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #31 : 17 Svibanj 2019, 22:51:24 »
Imao sam čast...

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

http://www.renault-klub.hr
 -----------------------------

Bolje izgubiti tren u životu nego život u trenu!

Offline Dado

  • *
  • Postova: 4899
  • Africa Twin Adv Sports, Vespa PX
    • http://www.du-moto.com
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #32 : 27 Lipanj 2019, 23:23:56 »
Ajde Dado, napiši koju riječ o motoru!

Sad bi mogao napisat malo više o motoru, nakon 2.200 km svakakvih cesta, magistrale, auto puta, makadama, cesta po susjednim državama...
Prvo - visina. Motor je visok u pm, ako ste ispod 180-185 odmah ga isključite iz kombinacija. Ja sam 186 i diram pod prstima. Doduše ima jedan niži položaj sica ali meni to nije sjelo. Dakle ako ste mislili da je sic na GS Adv visok, ovaj je još viši.
Drugo - mašina. Po meni pogođena 100%. Snage ima dovoljno, okretnog momenta i više. Čisti V2 po zvuku i u vožnji sve zahvaljujući kutu paljenja od 270°. Da provozate motor bez znanja koja je mašina nema šanse da bi pogodili da je redni motor. Zvuk je odličan, tko na ovo stavi aftermarket auspuh ima nekih problema u glavi :mrgreen:
Položaj na motoru je meni super, vizir je dovoljno visok da nema vibracija kacige, a opet ne smeta pogledu. Međutim sva turbulencija se nekako provlači iza oklopa i između vilica i rezervara ravno u vas. Prilično neugodno prvih dana dok nisam pronašao na webu super aftermarket proizvod koji je sve riješio za 30 USD. Sada tišina totalna :D
Sic je prilično udoban, za suvozača također. Ovjes je na tvorničkim postavkama mekan što meni odgovara, po neravnom terenu Africa plovi. Kad smo kod neravnog terena na makadamu se itekako osjeti težina, nije baš da je idealan za takvu vožnju ali može se ;)
Kočnice su onakve kakve se od Honde i očekuju, vrhunske.
Potrošnja je po tvorničkim specifikacijama, oko 5.5 litara. Instrumenti su prilično jednostavni i pregledni. Honda ipak tu malo kaska, ja bi volio da je TFT display. Ima dovoljno modova vožnje i postavki koje u vožnji mijenjate bez problema. GRAVEL postavka za makadam je pogođena 100%. Tu su još TOUR, URBAN i USER koji namjestite kako vam odgovara. Postavke koje namještate su snaga motora, kočenje motorom i traction control, prve dvije 1-3, traction control 0-8.
Veći rezervar prilično je proširio motor u odnosu na standarnu Africu ali kad napunite do vrha putni komp vam pokazuje lijepih 450 km.
Kad smo već kod razlika u odnosu na običnu Africu, sve ovo što je ugrađeno kad bi išli stavljat posebno došlo bi vas duplo skuplje nego je razlika u cijeni između Adv Sports i standardne.

Eto, ako ima još kakvih pitanja, tu sam :wink2:

Offline stalker

  • *
  • Postova: 1390
  • Honda NC750XDG / Hyosung MS3-250 / Gilera Stalker
    • ABYSS diving & water sport center
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #33 : 29 Lipanj 2019, 10:51:46 »
Nekad sam bio visok 183 a sad sam "udario use" pa mi je Africa malo previsoka i vrhovima prstiju dotičem tlo  na ravnome a na neravnom terenu bi to bio veliki problem tako da je to za mene najveći minus.
Položaj za upravljačem je odličan a posebno kad se vozi u "stand up" položaju  :cool2:
Ovjes je fenomenalan a o zvuku bi se potpuno složio s Dadom. Kad sam prvi put prije dvije godine sjeo na AT i uživo čuo zvuk AT reko sam da bi samo bolesnik poželio mijenjat originalni auspuh. I moja Honda isto ima redni motor sa kutom paljenja od 270 stupnjeva ali zbog drugačiije izvedbe lonca zvuk nije približno dobar, iako puno ugodniji nego kod one prve koju sam imo.
Glas razuma mi kaže - miruj, svaki dan si stariji i ne treba ti ništa bolje od NC ali pokvarena mašta negdje duboko u meni vazda iztiha vrti ...  :secret:
http://www.renault-klub.hr
 -----------------------------

Bolje izgubiti tren u životu nego život u trenu!

Offline NiksaRR

  • ****
  • Postova: 1142
  • BMW R1200GS ADV-14,BMW S1000XR, Vespa PX 200
    • http://www.plasticari.com
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #34 : 29 Lipanj 2019, 12:10:06 »
Ma kupi je, sto se patis.
Jedan put se zivi, zazalit ces jedan dan. :)
“Netko mora nastaviti ostvarivati snove poslije Honde a to je BMW”

Offline Luko

  • *
  • Postova: 709
  • FJR
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #35 : 29 Lipanj 2019, 18:10:04 »
Ma kupi je, sto se patis.
Jedan put se zivi, zazalit ces jedan dan. :)
Dogodine kažu izlazi novi model. Eto mu prilike

Poslano sa mog DIG-L21 koristeći Tapatalk


Offline Rookie

  • *****
  • Postova: 2871
  • 057-Z
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #36 : 30 Lipanj 2019, 13:35:48 »
stankoviću pa nađi nekog da te nagu#i s autom i eto motora,kaj ne  :occasion:
Meni je lijepa al ta visina...  :think: 
-AKO NEZNAS PSOVAT,KUPI TOMOS-a*  
 :peace:  (čita se ruki)

Offline don vito

  • ****
  • Postova: 1311
  • plavu crtu
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #37 : 30 Lipanj 2019, 14:54:58 »
Ko vam je kriv kad ste kratkonogi  :tongue1:
nemamo ništa,ostala samo plava crta

Offline Dado

  • *
  • Postova: 4899
  • Africa Twin Adv Sports, Vespa PX
    • http://www.du-moto.com
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #38 : 30 Lipanj 2019, 23:21:17 »
e još nešto... na moj upit o spajanju Garmina u servisu su mi savjetovali da ga spojim na 12V utičnicu. WTF!!!
Pa to sam radio na Vespi, ovo je ipak motor od 120+ T kn.
I onda se pljuje po BMW-u

Offline NiksaRR

  • ****
  • Postova: 1142
  • BMW R1200GS ADV-14,BMW S1000XR, Vespa PX 200
    • http://www.plasticari.com
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #39 : 01 Srpanj 2019, 04:08:12 »
Cekaj Dado...jesi ti to stvarno napisao nesto dobro o BMWu? :)
“Netko mora nastaviti ostvarivati snove poslije Honde a to je BMW”

Offline Dado

  • *
  • Postova: 4899
  • Africa Twin Adv Sports, Vespa PX
    • http://www.du-moto.com
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #40 : 01 Srpanj 2019, 10:23:00 »
Nikad loše o BMW-u


A slučajno sam bio i u servisu u Splitu
« Zadnja izmjena: 01 Srpanj 2019, 10:48:48 Dado »

Offline Dado

  • *
  • Postova: 4899
  • Africa Twin Adv Sports, Vespa PX
    • http://www.du-moto.com
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #41 : 01 Srpanj 2019, 10:53:53 »
Da ne ispadne sad ovo neki nedostatak Honde... postoji konektor naprijed iza oklopa ali je dosta teško doći do njega.

Offline stalker

  • *
  • Postova: 1390
  • Honda NC750XDG / Hyosung MS3-250 / Gilera Stalker
    • ABYSS diving & water sport center
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #42 : 01 Srpanj 2019, 12:13:55 »
Ne znam zašto to u Hondi tako kompliciraju. U mene isto treba skinut skoro sve plastike na motoru da bi se došlo do tog konektora. Debilno rješenje ali uvijek postoji alternativa 😀
http://www.renault-klub.hr
 -----------------------------

Bolje izgubiti tren u životu nego život u trenu!

Offline NiksaRR

  • ****
  • Postova: 1142
  • BMW R1200GS ADV-14,BMW S1000XR, Vespa PX 200
    • http://www.plasticari.com
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #43 : 01 Srpanj 2019, 12:23:33 »
Prika koji je doveo prvu AT u DBK je nakon 2-3 mjeseca odlucio stavit maglenke. Posao u servis u ST i oni mu stave maglenke, spoje ih direktno na akumulator sa prekidacem na volanu.
Znaci, motor ugasen, parkiran, dodjes do njega i upalis maglenke kad god hoces. :doh:
“Netko mora nastaviti ostvarivati snove poslije Honde a to je BMW”

Offline stalker

  • *
  • Postova: 1390
  • Honda NC750XDG / Hyosung MS3-250 / Gilera Stalker
    • ABYSS diving & water sport center
Odg: Nazad na Hondu
« Odgovori #44 : 01 Srpanj 2019, 12:29:11 »
To je panćof rješenje koje ne bi dozvolio da mi neko na taj način ugradi makar što puta bio ovlašteni servis. Dodatna svjetla moraju radit preko kontakta i pomoćnog releja.
http://www.renault-klub.hr
 -----------------------------

Bolje izgubiti tren u životu nego život u trenu!